További kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.
Fizetés és szállítás
Hova szállítunk jelenleg?
Magyarország területére.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Webáruházunkban banki átutalással vagy utánvéttel lehetséges a vásárlás.
Ha szeretné használni az utánvétel fizetési módszert, a megrendelt termékek teljes értékét készpénzben kell kifizetni amikor megkapja ezeket. Ha a megrendelést egy futár szállitja akkor neki kell kifizetni a rendelés értékét.
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Webáruházunkban a Magyar Posta házhozszállítással kerülnek kiküldésre a csomagok, de lehetőséget biztosítunk az üzletben történő ingyenes átvételre is.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A rendelésedet lehetőség szerint még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, ami 2 munkanapon belül kiszállításra kerül.
Milyen súlyhatártól változnak a szállítási költségek?
Súlyhatár (-tól) | Súlyhatár (-ig) | Szállítási költség |
0 kg | 1 kg | 1.800 Ft |
1 kg | 2 kg | 1.900 Ft |
2 kg | 3 kg | 2.100 Ft |
3 kg | 4 kg | 2.200 Ft |
4 kg | 5 kg | 2.600 Ft |
5 kg | 10 kg | 3.500 Ft |
10 kg | 15 kg | 5.800 Ft |
15 kg | 20 kg | 6.000 Ft |
20 kg | 25 kg | 6.700 Ft |
25 kg | 30 kg | 8.400 Ft |
30 kg | 40 kg | 9.000 Ft |
40 kg | 50 kg | 9.500 Ft |
50 kg | 60 kg | 10.400 Ft |
60 kg | 70 kg | 11.300 Ft |
70 kg | 80 kg | 12.000 Ft |
80 kg | 90 kg | 13.000 Ft |
90 kg | 100 kg | 14.000 Ft |
Termékek és rendelések
Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?
Ha szeretne egy bizonyos terméket keresni, kérjük használja a kereső modult, a weblap fejlécében. Írja be a keresett információkat és ha ezek léteznek a weblapon, megjelenik egy lista a keresés eredményével.
Rendelhet cég a webáruházból?
Igen, a Pezocell Webshop (pezocell.shop) fogad rendeléseket cégek részéről is. Minden, számlázáshoz használatos adatát adja meg cégének, különös tekintettel az adószámra.
Módosíthatok a rendelés leadása után a szállítási címen?
A termékek kosárba adása és igazolása után, a rendszer lehetőséget ad arra hogy egy másik címet írjon be a rendelés kiszállítása érdekében.
Felhasználói fiók
Nem emlékszem a jelszavamra. Mit tehetek?
Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük használja a Elfelejtett jelszó opciót, amit a Bejelentkezés lapon megtalálhatja.
Hogyan módosíthatom a fiókomban lévő adatokat?
Ahhoz hogy módosítsa a felhasználó fiókjában lévő információkat, kérjük jelentkezzen be és használja a Fiók frissítése opciót, a Fiókom részlegben.
Szükségem van felhasználói fiókra, hogy tudjak vásárolni?
Nem szükséges, lehetősége van gyors rendelésre is, amikor tényleges regisztráció nem történik. Az egyszerű és gyors rendelésleadás ellenére célszerű regisztrálni. Regisztrálhat akár a termékek kosárba tevése után is.
Módosíthatom a rendelésemet a rendelés leadása után?
Ha szeretné módosítani rendelését, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a weblapon lévő Kapcsolat űrlap segítségével. Kérjük írja be rendelése azonosító számát is. Az azonosító szám a Rendelés követése részlegben található.
Láthatom a rendelésem történtelmét?
Rendelései történelmét megtekintheti a weblapon, a Rendelés követése részlegben.
Általános kérdések
Kifogyott terméket szeretnék megrendelni. Mit tehetek ebben az esetben?
Ahhoz hogy több információt kapjon a készlettel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segítségével. Számos esetben, egy telefonos beszélgetés lehetőséget ad arra, hogy a célzott beépítési szituációról beszéljünk, majd megkeressük a legjobb megoldást. Hívjon minket elérhetőségünkön.
Szeretnék más információkat is kapni, amit a weboldalon nem találtam meg. Mit tehetek ebben az esetben?
Ebben az esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segítségével, vagy hívjon a megadott számokon.