Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

További kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén. 

Fizetés és szállítás


Hova szállítunk jelenleg?

Magyarország területére.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

Webáruházunkban banki átutalással vagy utánvéttel lehetséges a vásárlás. 

Ha szeretné használni az utánvétel fizetési módszert, a megrendelt termékek teljes értékét készpénzben kell kifizetni amikor megkapja ezeket. Ha a megrendelést egy futár szállitja akkor neki kell kifizetni a rendelés értékét.

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

Webáruházunkban a Magyar Posta házhozszállítással kerülnek kiküldésre a csomagok, de lehetőséget biztosítunk az üzletben történő ingyenes átvételre is.

Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelésedet lehetőség szerint még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, ami 2 munkanapon belül kiszállításra kerül.

Milyen súlyhatártól változnak a szállítási költségek?

Súlyhatár (-tól) Súlyhatár (-ig) Szállítási költség
0 kg 1 kg 1.800 Ft
1 kg 2 kg 1.900 Ft
2 kg 3 kg 2.100 Ft
3 kg 4 kg 2.200 Ft
4 kg 5 kg 2.600 Ft
5 kg 10 kg 3.500 Ft
10 kg 15 kg 5.800 Ft
15 kg 20 kg 6.000 Ft
20 kg 25 kg 6.700 Ft
25 kg 30 kg 8.400 Ft
30 kg 40 kg 9.000 Ft
40 kg 50 kg 9.500 Ft
50 kg 60 kg 10.400 Ft
60 kg 70 kg 11.300 Ft
70 kg 80 kg 12.000 Ft
80 kg 90 kg 13.000 Ft
90 kg 100 kg 14.000 Ft

 


Termékek és rendelések


Hogyan kereshetek egy bizonyos terméket?

Ha szeretne egy bizonyos terméket keresni, kérjük használja a kereső modult, a weblap fejlécében. Írja be a keresett információkat és ha ezek léteznek a weblapon, megjelenik egy lista a keresés eredményével.

Rendelhet cég a webáruházból?

Igen, a Pezocell Webshop (pezocell.shop) fogad rendeléseket cégek részéről is. Minden, számlázáshoz használatos adatát adja meg cégének, különös tekintettel az adószámra. 

Módosíthatok a rendelés leadása után a szállítási címen?

A termékek kosárba adása és igazolása után, a rendszer lehetőséget ad arra hogy egy másik címet írjon be a rendelés kiszállítása érdekében.


Felhasználói fiók


Nem emlékszem a jelszavamra. Mit tehetek?

Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük használja a Elfelejtett jelszó opciót, amit a Bejelentkezés lapon megtalálhatja.

Hogyan módosíthatom a fiókomban lévő adatokat?

Ahhoz hogy módosítsa a felhasználó fiókjában lévő információkat, kérjük jelentkezzen be és használja a Fiók frissítése opciót, a Fiókom részlegben.

Szükségem van felhasználói fiókra, hogy tudjak vásárolni?

Nem szükséges, lehetősége van gyors rendelésre is, amikor tényleges regisztráció nem történik. Az egyszerű és gyors rendelésleadás ellenére célszerű regisztrálni. Regisztrálhat akár a termékek kosárba tevése után is.

Módosíthatom a rendelésemet a rendelés leadása után?

Ha szeretné módosítani rendelését, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a weblapon lévő Kapcsolat űrlap segítségével. Kérjük írja be rendelése azonosító számát is. Az azonosító szám a Rendelés követése részlegben található.

Láthatom a rendelésem történtelmét?

Rendelései történelmét megtekintheti a weblapon, a Rendelés követése részlegben.


Általános kérdések


Kifogyott terméket szeretnék megrendelni. Mit tehetek ebben az esetben?

Ahhoz hogy több információt kapjon a készlettel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segítségével. Számos esetben, egy telefonos beszélgetés lehetőséget ad arra, hogy a célzott beépítési szituációról beszéljünk, majd megkeressük a legjobb megoldást. Hívjon minket elérhetőségünkön.

Szeretnék más információkat is kapni, amit a weboldalon nem találtam meg. Mit tehetek ebben az esetben?

Ebben az esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a Kapcsolat űrlap segítségével, vagy hívjon a megadott számokon.